دانلود نرم افزار دیوار- دانلود دیوار-دیوار-نرم افزار دیوار- دانلود دیوار- دانلود نرم افزار دیوار-نرم افزار اجتمایی- دانلود نرم افزاری که بتوانی با ان اجناس را فروخت-دیوار- دیوار را دانلود کنید-nd,hv- nhkg,n nd,hv- nhkg,n kvl htchv nd,hv- nhkg,n kvl htchv nd,hv-دیوار


آیا در منزل و یا محل کارتان اجناس دست دوم بسیار زیادی وجود دارد که از آن ها استفاده ای نمی کنید ؟!برنامه ی فارسی دیوار را به شما پیشنهاد می کنیم. به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که بدون استفاده  هستند را روی “دیوار” قرار دهید و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به فروش آن ها کنید ! تنها کافی است که پس از دانلود و نصب برنامه آن را اجرا کنید و با کلیک برروی گزینه ی + محصولات خود را برای فروش قرار دهید. برنامه ی دیوار شامل تعداد بسیار زیادی از آگهی هاست از انواع وسایل نقلیه گرفته تا انواع گوشی های موبایل … دیوار پر از آگهی های مختلف هم هست که می توانید از آنها استفاده کنید و مستقیم با آگهی  دهندگان از طریق تلفن، پیامک و ایمیل تماس بگیرید. آگهی ها بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته بندی روی دیوار منظم شده اند.
همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که به دردتان نمی‌خورد یا می‌خواهید مدل جدیدترش را بگیرید، را روی «دیوار» آگهی کنید. خودرو و خانه‌ی آینده خود را پیدا کنید. کالا و خدمات و کسب و کارتان را معرفی کنید و از بخش کاریابی و استخدام دیوار آینده خود را بسازید. تنها کافی‌ست پس از نصب، علامت «+» بالای صفحه را لمس و کار را شروع کنید! روی دیوار بدون هیچ واسطه‌ای معامله کنید و مستقیم از طریق تلفن، پیامک و یا ایمیل با مشتری یا خریدار کالا و خدمات خود در تماس باشید. 
تمام آگهی های برنامه ی دیوار بر اساس محل جغرافیایی ، موضوع و دسته‌ بندی روی منظم شده اند و شما می توانید به راحتی به وسیله ی موردنیاز کارکرده ی خود برسید. دسته بندی های لوازم خانگی ، لوازم الکترونیکی ، وسایل نقلیه ، کسب و کار ، شخصی و سرگرمی و فراغت روبروی شماست .
اپلیکیشن دیوار شامل ۳۹ شهر تهران ، مشهد ، اصفهان ، تبریز ، کرج ، شیراز ، اهواز ، قم ، کرمانشاه ، ارومیه ، زاهدان ، رشت ، کرمان ، همدان ، اراک ، یزد ، اردبیل ، بندرعباس ، اسلام‌ شهر ، قزوین ، زنجان ، خرم آباد ، سنندج ، گرگان ، ساری ، کاشان ، بروجرد ، دزفول ، آبادان ، نجف‌ آباد ، بجنورد ، بوشهر ، بیرجند ، ایلام ، شهرکرد ، سمنان ، بندر ماهشهر ، یاسوج و کیش می باشد که با درخواست دادن می توانید شهرهای دلخواه را به آن بیفزایید.
لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل، نسخه فعلی تان را حذف کنید و نسخهٔ جدید را دوباره نصب کنید.

 

 لینکهای دانلود مطلب 
حجم فایل :  4 مگابایت
 منبع : گت اندروید
 نظر شما راجع به این مطلب چیست؟ 
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
 
گوگل پلاس  توییتر  کلوب  فیس بوک  لینکدین