نتیجه بازی بارسلونا و رئال مادرید 13 آذر 95، نتیجه بازی امشب رئال مادرید و بارسلونا امروز دیشب، نتیجه بازی ال کلاسیکو 13 آذر 95، نتیجه بازی الکلاسیکو 13 آذر 95، نتیجه ال کلاسیکو 2017-2016، ال کلاسیکو، رئال مادرید، نتیجه دیدار بارسلونا و رئال مادرید - حاشیه ها و تصاویر، نتیجه بازی بارسلونا و رئال مادرید، نتیجه بازی بارسلونا و رئال مادرید امروز ۱۳ آذر ۹۵ ۹۵+گلها و خلاصه، اخبار رئال مادرید، نتیجه بازی امروز رئال مادرید و بارسلونا


دانلود بازی ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید 13 آذر 95 با لینک مستقیم

دانلود خلاصه گل های بازی ال کلاسیکو 13 آذر بارسا رئال با کیفیت عالی

نتیجه بازی 1 – 1 مساوی شد

رقابتی دیگر از سری مسابقات ال کلاسیکو  امروز در ورزشگاه میوکمپ شهر بارسلون بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد. قرار شده این بازی ساعت 18:45 شنبه 13 آذر با گزارشگری جواد خیابانی برگزار شود

_______________________________________________________

 

دانلود گل اول بارسلونا سوارس با حجم 8 مگابایت

لینک دانلود

دانلود گل اول رئال رامس با حجم 11 مگابایت

لینک دانلود

 

خلاصه بازی ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید 13 آذر 95 حجم 46 مگابایت

لینک دانلود

_____________________________________________________

کاپیتان کهکشانی ها را نجات داد

بارسا ۱-۱ رئال: رستگاری با راموس

بارسا که نیمه دوم را بهتر آغاز کرده بود، در دقیقه 52 با گل لوئیس سوارز پیش افتاد اما سرخیو راموس در دقیقه 90 با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند. 

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای حفظ صدرنشینی و بارسا برای کم کردن اختلاف، به 3 امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارند.

 

بارسلونا که می دانست امتیاز از دست دادن در ال کلاسیکو برایش گران تمام خواهد شد، با هدف پیروزی مقابل رئال قرار گرفته بود و در سوی دیگر کهکشانی ها برای رساندن فاصله خود با بارسا به 9 امتیاز، انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز داشتند.

 

بازی را رئال بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست روی نفوذ لوکاس به گل برسد اما ماسکرانو او را درون محوطه جریمه متوقف کرد. در حالیکه رئالی ها منتظر اعلام پنالتی بودند، داور دستور به ادامه بازی داد.

 

بارسلونا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت؛ اما قادر به خلق موقعیت نبود. تنها شانس های بارسا در نیمه اول روی ضربه آزاد مسی و نیز یک شوت سرجی روبرتو بود که بلوکه شد. چندین ارسال خطرناک نیز روی دروازه رئال انجام شد که کسی نبود تا از آنها استفاده ببرد.

 

در سوی مقابل این رئال بود که موقعیت های بیشتری خلق کرد.

 

دقیقه 31 بازی، روی ارسال از سمت راست، بنزما و رونالدو نتوانستند از موقعیت استفاده کنند و ضربه مارسلو در ریباند نیز با اختلاف از کنار دروازه خارج شد.

 

کمی بعد رونالدو همه را درون محوطه جریمه به هم ریخت اما ضربه نهایی او را تراشتگن مهار کرد.

 

رئال دقیقه 38 روی یک ضد حمله و حرکت انفرادی رونالدو می توانست به گل برسد اما تراشتگن ضربه رونالدو را به کرنر فرستاد. دقیقه 44 بازی نیز ضربه سر واران روی کرنر ارسالی مودریچ در آغوش تراشتگن جای گرفت. در نهایت نیمه اول نه چندان زیبای این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

نیمه دوم متعادل شروع شد و پس از یک فرصت خوب که رونالدو از دست داد، دقیقه 52 بارسا به گل دست یافت.

 

خطای واران روی نیمار، یک کاشته نزدیک نقطه کرنر نصیب بارسا کرد. ارسال عالی نیمار به درون محوطه جریمه را سوارز با ضربه سر وارد دروازه کرد. روی این گل، اشتباه واران قابل توجه بود.

 

پس از این گل بارسلونا بازی را در دست گرفت و چند فرصت استثنایی و 100 درصد گل را از دست داد. به خصوص موقعیت نیمار به با اختلاف اندکی از روی دروازه بیرون رفت. دقیقه 82 بازی نیز مسی یک فرصت عالی را از دست داد تا رئال در بازی باقی مانده و شانس جبران داشته باشد.

 

رئالی ها نیز دست به حملات پراکنده ای می زدند اما برخلاف نیمه اول قادر به خلق موقعیت جدی نبودند.

 

10 دقیقه پایانی بازی کاملا در اختیار رئال بود و این تیم دو فرصت عالی گلزنی را توسط رونالدو  و راموس از دست داد اما سرانجام طبق عادت همیشگی رئال در دقیقه پایانی بازی های بزرگ توانست به گل برسد.

 

ارسال مودریچ از چپ را راموس با ضربه سری دقیق به قعر دروازه بارسا فرستاد تا همه چیز برابر شود.

 

در ثانیه های پایانی، بارسلونا این شانس را داشت که به پیروزی برسد اما واران دروازه رئال را نجات داد تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

ترکیب اصلی بارسلونا و رئال مادرید

 

ترکیب بارسلونا: تراشتگن، پیکه، ماسکرانو، سرخی روبرتو، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، آندره گومز، مسی، نیمار، سوارز

 

ترکیب رئال مادرید: ناواس، کارواخال، راموس، واران، مارسلو، کواچیچ، مودریچ، ایسکو، وازکز، رونالدو، بنزما

 

 

پیش بازی بارسلونا و رئال مادرید

 

وبسایت رسمی برنامه نود - سرانجام موعد ال کلاسیکو فرا رسید و رئال مادرید در هفته چهاردهم به میهمانی بارسلونا در نیوکمپ خواهد رفت.

 

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا ساعت ۱۸،۴۵ شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ در ورزشگاه نیوکمپ بندر بارسلون با قضاوت کارلوس کلوس گومز برگزار خواهد شد. 

 

 

در حال حاضر رئال مادرید با ۳۳ امتیاز و فاصله ۶ امتیازی نسبت به بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است. بارسلونا طی ۷ بازی اخیر در کلیه رقابت ها فقط ۲ برد را مقابل سویا و سلتیک به دست آورده است. آبی و اناری ها در آخرین بازی لالیگا یک توقف دوباره در زمین رئال سوسیداد داشتند و سپس در کوپا دل ری، به نتیجه ای مشابه مقابل هرکولس آلیکانته دست یافتند.

 

بارسلونا در دو بازی اخیر لالیگا به نتیجه تساوی رسیده ولی آنها هرگز در دوران مربیگری لوئیز انریکه به ۳ تساوی پیاپی در لالیگا دست پیدا نکرده اند. به طور کلی بارسلونا با روزهای اوج فاصله دارد و نتایج شاگردان انریکه تا اینجای فصل به منزله بدترین شروع آسولگرانا از فصل ۰۸-۲۰۰۷ است. اما رئال مادرید طی ۱۱ بازی اخیر در کلیه رقابت ها، به جز دیدار مقابل لژیا ورشو توانسته همه رقیبان را از پیش رو بردارد. پس از مدت ها، رئال توانسته فاصله بیش از ۵ امتیاز با بارسلونا در صدر جدول لالیگا به وجود بیاورد.

 

شاگردان زین الدین زیدان در ۲۵ بازی اخیر لالیگا شکست نخورده و در هر ۲۵ بازی موفق به گلزنی شده اند. بدون شک نتیجه این بازی در تعیین صدرنشین لالیگا در نیم فصل اول و در نهایت تعیین سرنوشت قهرمانی بسیار تأثیرگذار خواهد بود. در چند فصل اخیر، بارسلونا برتری کاملی در لالیگا نسبت به رئال مادرید داشته است. بارسلونا برای کاهش فاصله در صدر جدول محکوم به پیروزی در این بازی می باشد و کلیه دست اندرکاران این باشگاه نیز به این مسئله اشاره کردند. سویا و اتلتیکو مادرید به ترتیب با ۲۷ و ۲۴ امتیاز در تعقیب این دو تیم هستند.

 

نکات آماری ال کلاسیکو:

 

بارسلونا طی ۱۳ دیدار خانگی اخیر با رئال مادرید در کلیه رقابت ها، فقط ۳ بار شکست خورده است. رئال طی ۹ مسابقه اخیر با بارسلونا در کلیه رقابت ها، ۵ بار پیروز شده از جمله در آخرین سفر به نیوکمپ که به برتری مادریدی ها انجامید.

 

بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی، پنجاهمین برد خانگی خویش مقابل رئال مادرید در لالیگا را جشن خواهد گرفت.

 

بارسلونا در هر ۲۱ بازی اخیر مقابل رئال مادرید در لالیگا گلزنی کرده که یک رکورد منحصر به فرد در تاریخ لالیگا محسوب می شود.

 

بارسلونا طی ۳۲ بازی خانگی اخیر در لالیگا فقط ۳ بار باخته و در ۳ بازی اخیر خانگی نیز کلین شیت کرده است.

 

رئال مادرید در سال ۲۰۱۶ هیچ باختی را در بازی های خارج خانه لالیگا تجربه نکرده و آخرین باخت آنها در سفرهای لالیگایی به اواسط دسامبر ۲۰۱۵ باز می گردد.

 

رئال مادرید طی ۷ بازی اخیر خارج خانه در لالیگا، حداقل ۲ گل در هر بازی زده است. لوس بلانکوس در ۸ بازی از ۱۰ سفر اخیر به نیوکمپ، حداقل ۲ گل به ثمر رساند.

 

طی ۲۴ تقابل اخیر این دو تیم در کلیه رقابت ها از سال ۲۰۱۰ تاکنون، ۱۰ برد برای بارسلونا، ۶ تساوی و ۸ برد برای رئال مادرید به ثبت رسیده است. در ۶ سال اخیر نتایج عجیبی همچون بردهای ۵-۰ و ۴-۰ بارسلونا به ترتیب در نیوکمپ و سانتیاگو برنابئو رقم خورد.

 

در صورت پیروزی رئال مادرید، یک رکورد تاریخی برای زین الدین زیدان ثبت خواهد شد و او تبدیل به اولین مربی رئال پس از میگل مونیوز در سال ۱۹۶۵ می گردد که توانسته بردهای پیاپی را در نیوکمپ به دست بیاورد. مونیوز به همراه رئال توانست به ۴ برد متوالی مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ در کلیه رقابت ها برسد. هیچ مربی بارسلونا تاکنون دو باخت متوالی را در نیوکمپ تجربه نکرده است.

 

طی ۲۶ ال کلاسیکوی اخیر در کلیه رقابت ها، ۱۱ کارت قرمز نصیب بازیکنان رئال شد که ۴ کارت قرمز به سرخیو راموس رسید در حالی که فقط ۵ بازیکن بارسلونا طی این ۲۶ بازی اخراج شدند.

 

پیش از این بازی، تنها یک بار ال کلاسیکو در هفته چهاردهم لالیگا برگزار شد. هفته چهاردهم لالیگا در فصل ۴۴-۱۹۴۳ که با تساوی ۵-۵ این دو تیم خاتمه یافت. این بازی پُر گل ترین جدال این دو تیم در تاریخ لالیگا بود ولی در همان سال، دو ال کلاسیکوی دیگر در جام حذفی برگزار گردید که برتری ۱۱-۱ رئال مادرید مقابل بارسلونا، پُر گل ترین و سنگین ترین شکست تاریخ مسابقه ال کلاسیکو را رقم زد.

 

از نوامبر ۲۰۰۲ به بعد، هرگز بازی های این دو تیم در لالیگا با تساوی بدون گل به پایان نرسیده است.

 

۷ گل اخیر بارسلونا مقابل رئال مادرید در نیوکمپ توسط ۷ بازیکن مختلف زده شده است. (در کلیه رقابت ها)

 

وضعیت بازیکن های دو تیم:

 

بهترین خبر برای هواداران بارسلونا بازگشت آندرس اینیستا پس از یک ماه مصدومیت است. ژوردی آلبا علی رغم مصدومیت، همچنان شانس حضور در ترکیب تیمش به جای لوکاس دینیه را دارد. احتمالاً خاویر ماسکرانو در قلب خط دفاعی به ساموئل اومتیتی ترجیح داده خواهد شد. ژرمی متیو نیز به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

 

لوکاس واسکز جانشین گرت بیل مصدوم در سمت راست خط حمله رئال مادرید خواهد شد. احتمالاً متئو کوواچیچ به کاسمیرو در خط هافبک ترجیح داده می شود. شانس دنی کارواخال برای بازی در پست دفاع راست بیشتر از دانیلو بوده در حالی که رافائل واران و پپه زوج خط دفاعی کهکشانی ها را تشکیل می دهند. آلوارو موراتا و تونی کروس نیز در این بازی به علت مصدومیت غایب بوده و فابیو کوئنترائو نیز به همین دلیل، شانس زیادی برای حضور در ال کلاسیکو ندارد.

 

 

منبع: نود، ورزش 3


برچسب ها: نتیجه بازی بارسلونا و رئال مادرید 13 آذر 95 | دانلود فیلم خلاصه و گلها، نتیجه بازی بارسلونا و رئال مادرید 13 آذر 95 | خلاصه و گلهای ال کلاسیکو، نتیجه بازی بارسلونا و رئال مادرید 13 آذر 95 فیلم گلها و خلاصه، نتیجه بازی رئال مادرید و بارسلونا 13 آذر 95، ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا 13 آذر 95 | نتیجه و فیلم، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید و بارسلونا | 13 آذر 95 | ال کلاسیکو، ساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید | 13 آذر 95 95 | نتیجه و فیلم، برچسب بازی امشب بارسلونا، بازی بارسلونا - رئال‌مادرید 1395/09/13، الکلاسیکو 2017