دانلود موزیک پلیر سامسونگ-دانلود Samsung Music 16.1.91-16-دانلود برنامه Samsung Music 16.1.91-16-دانلود برنامه Samsung Music -دانلود موزیک پلیر- دانلود نرم افزار برای پخش موزیک- دانلود نرم افزار -Samsung Music 16.1.91-16- دانلود نرم افزار پخش کننده- nhkg,n kvl htchv \oa ;kkni- nhkg,n kvl htchv \oa ;kkniدانلود نرم افزار کار بردی مناتسب گوشی -Samsung Music 16.1.91-16-جدید ترین نسخه موزیک پلییر سامسونگ- برنامه های سامسونگ-Samsung Music 


Samsung Music 16.1.91-16 یک برنامه قدرتمند موزیک پلیر برای پخش موسیقی است که بطور  رسمی توسط کمپانی سامسونگ عرضه شده و بهینه سازی شده برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی شرکت سامسونگ می باشد که بهترین رابط کاربری را هم برای شما فراهم خواهد نمود . این برنامه از فرمت های صوتی محبوبی مانند MP3، WMA، AAC، FLAC پشتیبانی میکند. این نرم افزار موزیک پلیر اصلی ، فابریک و اورجینال سامسونگ برای اندروید می باشد. گت اندروید به عنوان اولین منتشر کننده این نرم افزار در میان سایت های ایرانی و فارسی زبان به شما پیشنهاد میکند در صورتی که گوشی و یا تبلت سامسونگ دارید این برنامه پخش کننده موسیقی را حتما امتحان کنید. 

برخی از ویژگی های برنامه Samsung Music اندروید :
1. پشتیبانی از پخش از فرمت های مختلف صوتی مانند MP3، WMA، AAC، FLAC.
2. دیریت لیست آهنگ های بصورت دسته بندی بر اساس. (آهنگ، آلبوم، هنرمند، سبک، پوشه، آهنگساز)
3. پشتیبانی از یک تجربه کاربری جدید که به راحتی با دستگاه های هوشمند سامسونگ مانند تبلت، تلویزیون (DLNA و Screen mirroring) و گجت های پوشیدنی تعامل برقرار میکند.
4. دارای یک رابط کاربری تمیز و بصری

FLAC چیست؟
FLAC یک فرمت جدید صوتی مشابه MP3 و AAC می باشد اما با فشرده سازی lossless، به این معنی که صدا در FLAC بدون از دست دادن کیفیت بسیار فشرده شده است.

دستگاه های پشتیبانی شده :
- Galaxy S7, Galaxy S6, Galaxy Note5
- Galaxy J3, J5, J7
این برنامه فقط از اندروید 6.0 و بالاتر پشتیبانی میکند.

 

 لینکهای دانلود مطلب 
حجم فایل :  11 مگابایت
 منبع : گت اندروید
 نظر شما راجع به این مطلب چیست؟ 
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
 
گوگل پلاس  توییتر  کلوب  فیس بوک  لینکدین