فیلم گل سردار آزمون به اتلتیکو مادرید، فیلم گل سردار آزمون به اتلتیکومادرید، گل سردار آزمون به اتلتیکو مادرید + فیلم، گل تماشایی سردار آزمون به اتلتیکومادرید - آپارات، دانلود گل سردار آزمون به اتلتیکومادرید | دانلود فیلم و کلیپ، ویدئو/ گل سردار آزمون به اتلتیکو مادرید، دانلود فیلم گل سردار آزمون به اتلتیکو مادرید 11 آبان 95 | کیفیت عالی، دانلود گل سردار آزمون به آتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا، گل سردار آزمون به آتلتیکومادرید


شب درخشش آزمون در چمپیونز لیگ قهرمانان ، سردار قلعه اوبلاک و سیمئونه را فتح کرد


مهاجم ایرانی روستوف موفق شد اشتباه خود و دادن پاس گل به گریژمان را کمتر از یک دقیقه با یک گل جبران کند. 

 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در 11 بازی گذشته روستوف در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ روسیه موفق به گلزنی نشده بود ولی با این حال ایوان دنیلانتس همواره او را در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌داد و اعتقاد زیادی به او داشت.


آزمون در دقیقه 29 بازی امشب با اتلتیکو مادرید در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سانتر بلند کاراسکو از میانه زمین را با ضربه‌ی سر اشتباه رو به عقب از پشت محوطه‌ی خودی به گریژمان رساند و او را در موقعیت تک به تک قرار داد که ستاره فرانسوی تیم اسپانیایی با ضربه‌ی دقیق و فنی توپ را به گوشه‌ی دروازه روستوف فرستاد و نتیجه را یک بر صفر کرد.


کمتر از یک دقیقه از شادی بازیکنان و هواداران اتلتیکو نگذشته بود که آزمون روی حرکت سریع و پاس عالی دیمیتری پولوز زوج خط حمله خود با اوبلاک دروازه‌بان مادریدی تک به تک شد و با یک بغل پای راست دقیق توانست اشتباه خود را با گل زیبایی که زد جبران کند.

 

 

آزمون علاوه بر طلسم شکنی گل نزدن‌های خود در 11 مسابقه گذشته توانست دروازه اوبلاک که در سه بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کرده بود را برای نخستین بار باز کند.

دیدار اتلتیکو مادرید و روستوف که از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون آغاز شده با گل‌های گریژمان و آزمون یک بر یک در جریان است.

اتلتیکو از سه مسابقه گذشته خود 9 امتیاز دارد ولی یاران آزمون تنها یک امتیاز گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: کاپ، ورزش 3

حجم فایل : 11 مگابایت